یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

یونیت دندانپزشکی

راه رسیدن به قطب صادر کننده یونیت دندانپزشکی و سایر تجهیزات دندانپزشکی
واردات یونیت دندانپزشکی در ایران بسیار زیاد است. از کشورهای اروپایی گرفته تا چین این محصول وارد کشور می شود. حتی برخی از شرکت ها محصولات چینی را بهاسم تولید داخل در بازار به فروش می رسانند که در واقع موتور انها چینی است و بقیه اجزا تولید داخل هستند. این مساله جای تاسف و تامل دارد که چرا ما با این توانایی ها به این درجه از وابستگی رسیده ایم.
تجهیزات دندانپزشکی برای اینگه به تولید داخل برسند نیاز به تخصص دارند وبه جرات می توان گفت که این تخصص در میان جوانان متخصص ما وجود دارد ولی از این توانایی ها استفاده نمی شود زیرا در سالهای گذشته تولید داخل به هیچ عنوان در اولویت قرار نداشته و در این سالهاست که به ان توجه میشود ان هم به خاطر شرایط موجود.
در بازار تجهیزات دندانپزشکی یونیت دندانپزشکی ساخت داخل با نام های مختلفی وجود دارد که در این سالها هم توانسته اند کیفیت خوب ومورد قبولی را ارائه دهند و نظر کاربران را به خود جلب نمایند. در سالهای اخیر به دلیل افزایش قیمت برندهای خارجی تعداد بیشتری از افراد به این برندها رو اورده اند و انتظار می رود که این شرکت ها محصولات خود را با کیفیت بهتری به بازار ارئه دهند تا بتوانند جای خود را در میان دندانپزشکان بیشتر از قبل پیدا کنند.
درواقع تنها راه پیشرفت در تولید داخل اعتماد به جوانان متخصص است. جوانانی که سالیان سال درس می خوانند و تخصص کسب می کنند ولی زمان استفاده از این تخصص بستری برای ارائه وجود ندارد از این رو سالانه شاهد مهاجرت بسیاری از جوانان تحصیل کرده در به کشورهای اروپایی هستیم و این تخصص و دانش را از دست می دهیم.
در زمینه تولید  یونیت دندانپزشکی به راحتی می توانیم با تخصص و توانی که داریم به رقابت با برندهای خارجی برسیم شاید این کار به سرعت جواب ندهد ولی تلاش در این راه در سالهای اینده به نتیجه مطلوب خواهد رسید و ما تولید کنندگانی را خواهیم داشت که قطبی از صادرات این دسته از محصولات خواهند بود.
برای خرید این محصول اغلب دندانپزشکان به دنبال شرایط اقساطی هستند و بسیاری از شرکت ها هم برای راحت تر شدن خرید این شرایط را ارائه میدهند تا خرید راحت تر صورت گیرد. بازار بیشتر به سمت خرید برندهای داخلی کشیده شده و به نظر من تولید کنندگان داخلی باید از این فزصت استفاده کنند و برای جذب بیشتر مخاطبان کالاهای باکیفیتی را ارائه دهند.
در واقع ایران باید در زمینه تولید  یونیت دندانپزشکی و دیگر تجهیزات به توانایی کامل برسد در حدی که فقط کالاهای با کیفیت ایرانی در بازار خرید و فروش شوند. در واقع کشورهای پیشرفته نیز همین راه را رفته که امروزه شاهد قدرت و پیشرفت انها هستیم تا جایی که به قطب صادرات در زمینه تولید بسیاری از محصولات تبدیل شده اند

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 20:07

یونیت دندانپزشکی و اهمیت سرویس دوره ای ان توسط تکنسین خبره

یونیت دندانپزشکی  نیز مانند بسیاری از محصولات دیگر در این حوزه اغلب از سایرکشورها وارد می شود. و محصولاتی با کیفیت هم در بازار موجود است. این دسته از تجهیزات با توجه به نوع کارایی که دارند کیفیت در انا بسیار مهم است و باید در زمان خرید این محصول هر دندانپزشکی به ان توجه نماید . در واقع اجزای هر یونیت کیفیت کی ان محصول را مشخص می کند و هریک از اجزا باید با کیفیت باشند تا بتوان گفت یونیت خوب و کارامدی داریم.

در زمان خرید این محصول اغلب دندانپزشکان اگاهی لازم در رابطه با محصولی که می خواهند خریداری کنند را دارند و امروزه اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشته باشند از طریق سایت های تخصصی در این حوزه می توانند به این اطلاعات دست پیدا کنند و یا از مشاوره کارشناسان خبره در این حوزه استفادهنمایند.

یونیت دندانپزشکی  یکی از تجهیزاتی است که عملکرد ان مستقیما بر روی عملکرد دندانپزشک تاثیر می گذارد و هر گونه عیب و ایراد دستگا ه کار دندانپزشک را خراب می کند. از این رو دندانپزشکان باید توجه داشته باشند که یونیت های خود را به صورت دوره ای سرویس کنند و این کار را هم به عهده تکنسین های متخصص بسپارند تا به درستی سرویس های لازم را انجام دهند و اگر ایرادی در دستگاه باشد انرا برطرف نمایند.

این مساله به قدری حائز اهمیت است که در واقع باعث بالارفتن عمر دستگاه هم میشود .اگر دستگاه مشکلی پیدا کرده باشد و به موقع این مشکل برطرف شود منجر به وجود امدن مشکلات جدی تر نخواهد شد و هزینه زیادی برای تعمیر نخواهد دشت . نه تنها یونیت بلکه سایر تجهیزات دندانپزشکی مانند اتوکلاو هم به همین صورت هستند و باید به صورت دوره ای سرویس های لازم بر روی انها انجام شود تا مانع از بروز مشکلات جدی شود.

برای سرویس یونیت دندانپزشکی باید به این نکته توجه نمایید که از تکنسین ها یمتخصص برای سرویس کمک بگیرید تا به صورت فنی به تمامیه قسمت های یونیت اگاهی داشته باشند و به ایرادهای کوچک هم پی ببرند زیرا این ایرادهای کوچ هستند که مرور زمان موجب بروز مشکلات بزرگتر می شوند و ایجاد دردسر می کنند.

در واقع اگر یونیت دندانپزشک دچار مشکل شود کارش تحت تاثیر ان مختل می شود و تا زمان درست شدن این دستگاه نمی تواند کاهرهای درمانی لازم را انجام دهد. تکنسین های متخصصی در این حوزه وجود دارند که اغلب دندانپزشکان یک نفر را در نظر دارند و در زمان نیاز با انها تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن مشکل دستگاهشان برطرف شود.

یونیت دندانپزشکی  در بازار در این روزها با افزایش قیمت زیادی روبه رو بوده است ولی شرکتهای عرضه کننده این محصولات تا جای ممکن فروش اقساطی را برای این محصول در نظر گرفته اند تا خریداران بتواند با حداقل مبلغ پرداختی خرید خود را نهایی کنند  و مابقی را به صورت اقساط ماهانه پرداخت کنند . در حال حاضر این نوع روش خرید بهتر از خرید نقدی است و با توجه به وضعیت بازار چاره ای دیگری وجود ندارد.          

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 21:19

یونیت دندانپزشکی ایرانی و کیفیت ان                  

در رابطه با یونیت دندانپزشکی و اهمیت و کارایی ان بسیار سخن گفتیم. در رابطه با وضعیت تولید این محصول در مقالات قبلی اطلاعاتی را ارائه داده ایم.در این مقاله قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم وببینیم ایا مدلهای ایرانی این محصول کیفیت خوبی دارند و ارزش خرید دارند یا خیر.

کالای ایرانی در ذهن مردم جزو کالاهای با کیفیت متوسط قرار دارد و اغلب در اولویت خرید قرار نمی گیرند البته در سالهای اخیر در برخی صنایع تولید داخل حرف اول را در خاورمیانه میزند ولی در زمینه تولید تجهیزات دندانپزشکی هم همینطور است؟ شرکت های تولید تجهیزات در سالهای گذشته اقدام به تولید چند محصول ازجمله یونیت را کرده اند. یونیت دندانپزشکی محصولی که بسیار برای کار دندانپزشکان پرکاربردو اساسی است. در سالهای گذشته شاید این محصولات تولید داخل برای خریداران راضی کننده نبودند ولی در سالهای اخیر کیفیت اینمحصولات بهتر از قبل شده.

با کار بیشتر بر روی فناوری یونیت دندانپزشکی تولید داخل دستاوردهای بیشتری کسب نموده و ما شاهد پیشرفت های روزافزون در سالهای اخیر بوده ایم. در واقع اگر روند رو به رشد ادامه داشته باشد در سالهای اینده که چندان هم دور نخواهد بود شاهد رقابت برندهای ایرانی با سایر برندهای خارجی خواهیم بود. در واقع رسیدن به هیچ هدفی غیرممکن نیست مگر اینگه خود انسان نخواهد به ان برسد.

سیاست گذاری هایکشور در سالهای گذشته مسیر اشتباهی را طی کرده و تا جای ممکن تولید داخل را تعطیل کرده و تنها وابستگی به محصولات وارداتی را بیشتر کرده. این مساله باعث شده در زمینه تولید تجهیزات مهمی مانند تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی حرف زیادی برای گفتن نداشته باشیم و 90 درصد بازار را برندهای خارجی در دست گرفته اند و کیفیت خوب انها به قدری اعتماد مصرف کنندگان را جلب کرده که کمتر کسی به سمت برندهای ایرانی میرود.

یونیت دندانپزشکی محصولی است که هر دندانپزشکی تمایل دارد تا یک مدل با کیفیت از انرا در مطب خود داشته باشد از این رو در زمان خرید این محصول زیاد جستجو می کند تا بهترین و مناسبترین را خریداری کند. این تحقیق بررسی نه تنها راجع به یونیت بلکه راجع به سایر محصولات دندانپزشکی نیز بسیار ساده و کاربردی شده است و امروزه دندانپزشک با یک سرچ ساده به دنیایی از اطلاعات در این زمینه دست پیدا خواهد کرد.

از طریق سایت های تخصصی در این حوزه می توان از به روزترین قیمت تجهیزات دندانپزشکی اطلاع پیدا کرد و به راحتی خرید نمود. با توجه به تنوع برندهایی که در بازار است خریدار در برخی موارد که شناخت و اگاهی نسبت به برندها ندارد دچار سردرگمی می شوند ولی کارشناسان فروش در این حوزه به راحتی انها را راهنمایی می کنند و اطلاعات کاملی را در اختیارشان قرار می دهند تا خرید خوب و با کیفیتی داشته باشند.

در زمینه خرید یونیت دندانپزشکی  هم به همین صورت است هر زمان که نیاز به اطلاعات باشد دندانپزشک با سرچ کلمه یوینت دندانپزشکی می تواند به سایت های تخصصی فروش این محصول دست پیدا کند و اطلاعات زیادی راجع به محصولی که می خواهد به دست بیاورد و اگر نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر باشد کارشناسان خبره در این حوزه می توانند انها را به خوبی راهنمایی کنند.

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی ,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 103 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 19:17